İlk Defa Ağırladığım Misafirlerime Hazırladığım Sofram

01:56 Edit This 1 Comment »
PİZZA
YAPRAK SARMA


KABAK SALATASI


KAPKEK



KARPUZ KURABİYE





PASTA



veeee sOFRammmmm.....
Evime ilk defa gelen umre arkadaşım Ayşeciğim ve onun komşusu yeni tanıştığım Züleyha geldiler bana. Öğlen yemeği mi hazırlasam yoksa çay servisiyle doyurucu birşeylermi yapsam düşünceleriyle öğlen ve çay saati arası bir vakitte oturduk masaya. Hepsi birbiriyle tanışık olan sevgili Dilek Ablacığım ve canım arkadaşım Neslihan da vardı.
Hani erkeklerin asker arkadaşları hayat boyu unutulmaz herzaman özel kalır. Herhalde UMRE de beraber geçirdiğimiz o özel 9 günde hayat boyu asker arkadaşı gibi gibi oldu bana Ayşe........ Herzaman özel ve önemli olucak benim için, sanki; canımı istese vereceğim öyle geliyor insana...... ( Burada 2 dakika mola verdim tutamıyorum gözyaşlarımı ) Yine birlikte umre diliyorum hac diliyorum inşallah.....
TARİFLER ÇOK YAKINDA
TARİFLERİ ÇOK YAKINDA...




1 yorum:

Adsız dedi ki...

Gerçekten mükkemel işler yapıyorsunuz Elif Hanım,tebrik ederim...