YILIN SON GÜN BULUŞMASI

14:07 Edit This 1 Comment »
Şeker Hamurlu Böğürtlenli Çikolatalı Pasta
PİZZA

ÜÇ RENKLİ PATATES SALATASI

KURU PATLICAN DOLMASI



MİLFÖY ÇUBUKLARI

ŞEFTALİ KURABİYE



KARPUZ KURABİYE


ŞEKER HAMURU KAPLAMALI KURABİYELER
TRUF ve BADEMLİ ÇİKOLATALAR





PEÇETELERİN ALTINDAKİ SÜPRİZ LİMONLUKLAR



LİMONLUKLARI BİR SARI BİR YEŞİL KOYDUM

Bu yılın en son günü bendeydi bu akşam. Önceki yıllarda daha mı gençtik yok yok yine genciz de daha enerjiktik diyelim; yılın en son günü kimdeyse yılbaşı partisi onda olur hediye çekilişin de kim kime çıktıysa hediyeler verilir, ev süslenir, oyun havası cd 'leri hazırlanır oynamalı zıplamalı yıl sonu günü-yılbaşı günü olurdu. Bende öyle gibi hazırlanmak istedim. Küçük limonluklara çikolatalar koydum tabaklardaki peçetelerin altına gizledim masadaki kurabiyeleri de örttüm geldiklerinde görmesinler sürpriz olsun diye. Kızımın küçük arkadaşları Sude, Nilsu, Alara (Duygu' ve annesi Yeşim gelmedi) için çubuk şekerlere kurdeleler bağladık hediye olarak.
Hediye paketi şeklindeki pastayı da çok beğendiler. Bu gece huzurla uyuyabilirim. Ufak tefek aksiliklerde olmadı değil ama güzel geçti herkezin hafızasında bir güzellik bırabildiysem ne mutlu bana.............
Atıştırmalık olarak hazırlanan milföy çubuklar, bademli çikolata ve trufları masaya oturduğumuzda aklıma geldiği için; çubukları masaya alıp, diğerlerini kahvenin yanına ikram ettik.
Seneye buluşmak üzere......








1 yorum:

Adsız dedi ki...

Elif'çiğim bu akşam ne kadar da güzeldi yine unutulmaz gecelerinden birini yaşattın bizlere...Güler yüzlülüğünle kendin gibi güzel ikramlarınla gönlümüzü hoş tuttun.Ellerine sağlık her zaman ki gibi hepsi birbirinden güzeldi...(misafirler gelince sipariş için seni ararım öpüyorum :)) İLKNUR